onsdag 4 mars 2009

Mycket just nu

Igår skrev jag inte för....tjaa vet inte egentligen men men. Idag fick jag veta att jag är antagen på receptionistutbildning på distans! Det är bara en termin men kursen börjar den 23 mars så den fortsätter ett tag i höst också. Receptionist kanske inte är något jag vill jobba med för alltid men kan ju vara kul att ha den utbildningen i bagaget i alla fall. Det verkar vara ganska kul att jobba som receptionist. 

I morgon ska vi till läkaren och jag hoppas hoppas hoppas att allt ser bra ut för oss. De har ju tagit prover på våran liten och på moderkakan. Jag är så rädd för att det ska vara något genetiskt fel som gör att vi inte kan skaffa barn!! Av bilderna att döma så är det ju uppenbart att bebisen inte mådde bra så det är vi ju förberedda på, men som sagt.....jag hoppas verkligen att det bara var en olycklig slump.....

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt i morgon och jobba. Hör och häpna! Fick faktiskt hela 6.45 timmar i morgon! Rekord nästan! =0)

Kramar

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för er idag! Hör av dej när ni varit hos läkaren. Kramar!

    SvaraRadera