lördag 14 mars 2009

Lördagen

har varit bra, vi har haft en riktigt skön, avslappnad lördag och ska nog snart lägga oss! Jag har ägnat dagen åt att spela en massa roliga spel på internet och att plugga lite så här på kvällskvisten. Har börjat lite smått med kurserna i min receptionistutbildning. De är intressanta och så är det ju så klart kul att lära sig sånt man inte hade en aning om. 

Sen såg vi på Lemony Snicket's....vad heter den nu då? den med syskonen Baudelaire...jag lär mig ju aldrig! Den är så bra! Igår såg vi Bolt och jag säger bara iiiiiiii sååååå underbar!!! se den se den!!! Hamstern är det sötaste och kaxigaste som finns...snacka om att inte ha koll på sina begränsningar!! Sen var det dessutom ovanligt mycket handling för en sån film. Men som sagt SE DEN!! kan jag verkligen rekommendera.

Nu ska vi sova, godnatt alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar