fredag 13 mars 2009

Igår

kom jag hem från Katrineholm där jag varit sedan i måndags! kort men intensivt med andra ord. Jag kom jag vid tre- tiden och då hämtade mamma mig och så åkte vi hem, på tisdagen var vi hemma och på kvällen åkte jag till min Suss och så sov jag över där, sedan på onsdagen jobbade mamma till ett och sen var vi hos mormor till fem och sen åkte vi hem och åt middag för att sedan fortsätta till morfar! Intensiv dag!!

Jag hade bokat första klass- biljetter för första gången i mitt liv. Eftersom vi bokade två biljetter i julas som vi aldrig använde så passade jag på att boka om dem och då kostade första klass biljetterna bara 440 så jag tog dem. Det ingår internet när man åker första klass, men tyvärr hamnade jag baklänges på både vägen dit och på vägen hem så det hade jag ingen nytta av alls faktiskt! 

Nästa vecka fyller min prins år och vi ska fira med vänner och familj, det blir säkert fest för vännerna också nån gång! 

Idag ska vi ha myskväll; vi har redan ätit god mat (kyckling och currysås i pitabröd) och snart ska vi se på film och äta lite gott. Jag ska äta nachos med guacamole och Erik ska äta glass med chokladsås och maränger! 

Ha en trevlig fredagskväll alla som läser

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar