lördag 28 mars 2009

Jobb jobb jobb!

ÄNTLIGEN finns det mer än 2 timmar i veckan! Jobbade torsdag- fredag, idag och på måndag! Det kanske börjar lätta lite...

Taskigt nog har jag blivit förkyld mitt under pågående behandling, men när jag ringde till vårdcentralen så tyckte hon att det lät som en vanlig tråkig virusinfektion och det var bara att symptomlindra och bita ihop! 

Angående att jag förändrats och faktiskt gör bröd nu för tiden (okej EN sort) kan jag ju bara säga att för några år sedan var jag oerhört stolt över att jag hade gjort tomatsoppa...och här snackar vi; öppna en burk tomater, häll i en kastrull och koka....typ. Så från det till att göra bröd så är steget rätt långt!

Nehej nej nu ska jag åka till jobbet och jobba 9.30-12.30 och 17.30- 21.30 och jag ska faktiskt cykla eftersom den snö som föll i fredags är helt borta nu! 

Kramar *host host*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar