onsdag 25 mars 2009

Kul med bloggar

Det ger en möjligheter att dela med sig av sitt liv till vänner man inte träffar så ofta...eller alls! Har den senaste tiden hittat två bloggar till gamla kompisar! 

För övrigt är jag trött på att känna mig sjuk....vill känna mig frisk nuuuu! Eller vara frisk snarare, det hjälper ju inte att bara känna sig frisk om man inte är det. 

Sen vill jag hitta en fin, billig central trea också! Men antingen är de för dyra, ligger för långt bort eller saknar hiss och ligger på fjärde våningen! Hittade en superfin på kransmossen här i stan som var helt nyrenoverad, hade kyl och frys från 09, inbyggt högtalarsystem i kök och badrum, jacuzzi....billig var den dessutom! 2900 i månaden och 450 000, men den hade ingen hiss! så typiskt!

Ja ja nu borde jag diska och lägga brödet jag bakade i morse i påsar innan det torkar helt! 

Soliga våriga kramar på er alla!


1 kommentar:

  1. Jag är så imponerad över att du faktskt ger dej på att baka bröd, är så kul att se hur mycket du har förändrats mot för några år sen! Kram!

    SvaraRadera