tisdag 10 februari 2009

Så trött idag!

Vet inte vad jag gjort idag som får mig att bli så trött. Blev väl kanske lite sent igår men...idag har jag inte jobbat (ovanligt va?) så det är det ju inte. Var hemma på förmiddagen och gjorde det jag brukar, plockade undan, diskade och bäddade, sedan på eftermiddagen var jag på stan meden av mina bästa kompisar och hennes dotter. 

Först var vi på biblioteket där Ronja lekte med en annan liten tjej i ungefär samma ålder som bara var så söööt! Hon ville bara kramas hela tiden. Sedan gick vi och fikade och gav Ronja mellanmål och sen promenerade vi till våra pojkars jobb och jag överraskade min pojke med en bakelse! Han blev glad och den var god!

Så egentligen finns det inte nåt större skäl till att jag ska vara så trött, men men det får bli tidigt i säng idag istället. Ska sätta mig och läsa nu, lånade en bok på biblioteket som handlar om missfall. Kan vara intressant att läsa om någon annans upplevelser. Har försökt få tag på Marcus Birros och hans sambo Jonnas bok Svarta vykort men den är utlånad överallt! Har beställt den på bibblan så den kommer väl snart hoppas jag. Har ju följt deras bloggar på senaste tiden och blivit väldigt berörd av deras kamp med att få ett barn.

Nej som sagt...läsa skulle jag ju göra ju....

Kramaar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar