onsdag 11 februari 2009

Mina böcker

håller på att ta slut! Jag har läst och läst om dem tusen miljarder gånger. Jag behöver fler böcker! Japp så måste det vara. Å tänk att få köpa obegränsat med nya böcker *mmmm boooks* (Homer- dreglar) Jag tror att jag ska önska mig det i födelsedagspresent.....obegränsat antal böcker...oo då behöver vi en till bokhylla. Eller ok om jag kunde köpa så många böcker jag ville så skulle det nog inte räcka med en bokhylla till, eller tio. Ja ja nog med drömmar, vad har jag gjort idag då?

Jag har för första gången på lääänge jobbat en hel dag. Det var jobbigt och tillfredsställande. På lunchen kom tjejen som är gravid och sa "jag hörde att du också skulle få en liten bebis" det var jobbigt, men jag talade om som det var att det skulle jag inte alls få, efteråt skakade jag i hela kroppen, men samtidigt var det skönt för jag har verkligen undvikit henne. Hon är så där perfekt gravid med en lagom stor, alldeles rund mage. 

Efter jobbet gick jag lite på stan, dels behövde jag gå till apoteket och köpa Renässans (sån där nässpray som bara är koksalt typ) Sen behövde jag också köpa något nytt att ta på mig på Matildas dop som vi ska på den 28 februari. Den klänning jag hade tänkt att ta på mig var liksom gravidanpassad, eller; det är en omlottklänning och då ser man väldigt gravid ut så jag vill helst inte ha på mig den på ett tag i alla fall. Jag var inne på Indiska och kollade men hittade inget utom en sjal som jag velat ha länge, ni vet, en sådan där tjock sak som ser virkad ut! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar