tisdag 10 februari 2009

Dagens uppdrag och söta sorkar

är att jag ska ringa till våran lägenhets.....vad heter det? de som har ansvar för lägenheterna...de som kommer och lagar om nåt går sönder? Ja ja dem i alla fall, och så ska jag ringa och boka bord till på fredag för då ska min sambo och jag ut och äta på en grekisk restaurang här i stan. Mmmm det ska bli så gott!  Jag har varit sugen på grekisk mat sen vi bestämde oss för att åka till Santorini för två veckor sen. Vi åker dit i maj för att komma bort lite från allt. 

Jag blir tokig...jag har varit snuvig nu hur länge som helst, men jag känner mig inte förkyld. Jag kanske har blivit beroende av nässpray. Hur vet man om man är det egentligen? 

Min söta sambo är orolig för att han ska säga något som jag lägger ut här. Ha ha han är då för söt! Jag menar att det kanske jag gör men jag tror att han är orolig för att det ska bli skitsnack och det blir det inte kan jag ju säga. 

Läste i dagens DN.se om sorkar som är helt monogama resten av sina liv! Gulligt!! Dock intressant att kärlek styrs så mycket av hormoner och sådana saker....man kan ju tycka att det borde vara starkare saker än så! 


Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar