onsdag 9 december 2009

Bowling

Igår var jag och bowlade för första gången i mitt liv! Det var riktigt kul, men oj vad jobbigt det var sista varvet! Då gjorde det ont i både handled och fingrar. Ja, jag vet att jag är konstig som aldrig bowlat förut men men...bättre sent än aldrig? Vi bowlade och åt middag med min blivande mans jobb. Det var deras julfest. Trevligt var det och dessutom var jag inte sämst på bowlingen! he he.

Idag jobbar jag ett idiotpass. 11-19.30 bläääää Då måste jag både äta lunch och middag på jobbet och min matrast är kl 15....då kan jag ju varken äta lunch eller middag! Jag får göra så att jag äter lunch på min första kvartsrast kl 13.15 och middag på min andra kl 17.45. Det är ju bättre än att äta en väldigt sen lunch eller en väldigt tidig middag.

Nee nu ska jag gå och hämta vatten och thé så att min röst håller hela dan! (Inte för att jag är hes men tänk er själva att prata nästan oavbrutet i 8 timmar....då krävs det vätska kan jag ju säga.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar