torsdag 17 december 2009

Oj vad jag är effektiv!

Idag har jag:

Jobbat
Handlat julklappar till: Ronja, min syster, hennes man, deras dotter, morfar, mormor, mamma och pappa

Hemma ska jag plocka undan 

Hmm såg inte så mycket ur men det känns som mycket kan jag lova. Ska slappa en stund framför datorn och sen äta mellis och sedan plocka undan. Sen hade jag tänkt att mysa i soffan med en bra bok. 

Stackars min blivande man som jobbar över idag- söndag! Tur att vi är lediga över jul båda två!

Kan ju säga att bröllopsplanerandet får vänta tills efter nyår igen! Hinner inte med mer än jag redan gör just nu!

I looove vädret som är ute nu! Förutom att det blåser förstås. Det är faktiskt precis så här det ska vara i mitten av december!!! Snö och kallt

Nu så ska jag vara duktig igen!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar