tisdag 29 december 2009

Is 6 minus och jobba

Näst sista dagen jag jobbar idag. Känns konstigt! Min sista sena kväll på Eniro. Imorgon jobbar jag visserligen kväll också men bara till 20.15 eller nåt sånt. 

Julen i Katrineholm var trevlig och intensiv med en massa barn och släktingar. Synd att inte mormor kände sig pigg nog att vara med på julafton men vi hann träffas ändå. Jag fick:

Ullunderställ
Ullstrumpor
Pengar
Bestick
Örhängen
Halsband

Sedan ska vi även till Brämhult och fira jul. Dock kan jag inte komma då eftersom jag jobbar, men jag kanske kan ta det på nyårsafton då vi ska dit. Om nu inte Erik tar med sig mina klappar hit. Hur som helst så ska vi ju dit tillsammans på nyårsafton. 

Efter nyår så ska vi komma igång ordentligt med träningen, vi ska definitivt sluta äta godis och så ska jag se till att hitta något bra rengöringstjosan för ansiktet. Jag tänkte om man börjar nu så hinner man få så där perfekt hy till bröllopet. 

Nej nu ska jag plocka undan lite här hemma och sen ska jag nog åka ner på stan kanske? Jag börjar 14 och tänkte köpa halstabletter och ett par mysbyxor.....(Erik smittade mig innan jul och sen dess så hostar jag lite och har fortfarande lite halvont i halsen bläää) Men jag får vil ordentligt efter nyår.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar