söndag 1 november 2009

Söndag

Hmm var tog helgen vägen egentligen? 

I fredags var det bara hur mysigt som helst med supergod mat och bra filmer. I lördags så var vi på kyrkogården och satte ut ljus i minneslunden till Liten. Det var jobbigt men samtidigt skönt att ha gjort det. Sedan satte vi ljus på Eriks mormors och morbrors grav också, sen gick vi och köpte pizza som vi åt innan vi såg på Twilight. Den var riktigt bra men om man läst böckerna så tar det bort lite av spänningen och dessutom hade de tagit bort ganska mycket som alltid. Idag har vi gjort så lite som möjligt, Erik fixade den nya routern äntligen så nu har vi snabbt internet. Hans dator funkar inte med det nya nätverket inte hittade nätverket men det gjorde den inte innan heller iofs. Men min dator funkar som alltid, som vanligt. 

Annars läser jag Dan Browns senaste Den förlorade symbolen. Den är lika spännande som alla hans böcker. 

Sen tror jag vi ska ta en weekendtrip någonstans, förslagsvis England eller Paris kanske....vi får väl se om/när vi har tid/möjlighet.

Nej nu ska jag fortsätta läsa Den förlorade symbolen tror jag!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar