fredag 30 oktober 2009

Fredag at last eller TGI

ÅÅ vad skönt det är att det är fredag och att jag bara jobbar 2 timmar idag! Sen ska jag träna och sen ska jag åka till sjukhuset och lämna tillbaka pumpen som jag har testat och få en annan istället. Synd att de var tvungna att ta tillbaka den första. Det var bara för att det var två små buggar som inte ens störde men enligt....socialstyrelsen? Läkemedelsverket? Ja vilka det nu var så är ett fel ett fel och de ska inte låta någon testa felaktiga saker.

Jag lär väl i och för sig inte få behålla den andra pumpen heller eftersom jag fick en ny typ förra året och det kan man ju förstå att de inte vill dela ut svindyra pumpar hur som helst.

Ikväll ska vi mysa och äta kycklingfilé och potatisgratäng och så ska vi titta på Wolverine (om den finns inne) och så ska jag göra en deg som ska jäsa över natten som jag bakar ut imorgon bitti så får vi nybakt, ugnsvarmt bröd till frukosten. MMMM denna gången ska jag fylla dem med valnötter och russin! Supergott och otroligt lätt.

Nån gång när jag orkar ska jag lägga ut receptet.. Hmm har inte jag sagt det förr? Ja ja nån gång så.

Nej nu ska jag hämta té och vatten och så ska jag jobba från kl 9.15 till kl 11. Gött mos så här på fredagen!!

Och en order ska jag dela ut också: K och R ska bli friska från magsjuka NUUUU!! Det har jag bestämt och därför blir det så =0)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar