onsdag 4 november 2009

Nyhetstorka

Man kanske ska läsa nyheterna igen? Man missar ju så mycket samtalsämnen om inte annat. Men jag vet inte, alla tidningar skriver ju bara om en massa dåliga saker! Som gör att jag mår dåligt när jag läser dem. Så jag vet inte.

Undrar om molnen ska blåsa bort idag....Fast jag kan i och för sig tycka att det är ganska mysigt när det blåser och tjocka moln rör sig över himlen.

Idag ska jag jobba från kl 9 till kl 13 och så ska jag skriva den så kallade "118- kollen" Ett arbetstest kan man säga. Vi får väl se hur det går. Alltid är det något man missar.

Ja ja nu ska jag nog gå och hämta lite te och så där så ska jag nog sätta mig och spela lite på www.spela.se, en mycket bra sida där man kan hitta en massa roliga gratis- spel

Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar