lördag 7 november 2009

Igår

var jag helt däckad av feber nästan hela dagen. Inte förrän framåt kvällen kunde jag göra annat än att sova eller ligga i soffan. Ska komma ihåg till nästa spruta att jag ska se till att vara ledig dagen efter så att jag inte behöver sjukanmäla mig igen. Jag hade kunnat jobba om jag inte blivit så däckad av febern, för det är ju inget som smittar. Men eftersom jag nästan aldrig har feber så blir jag alltid lika däckad. Men idag är jag "back in the game" och jobbar. Imorgon ska jag också jobba tyvärr. Hade hellre varit med min sambo+ familj och firat fars dag på Grekiska Tavernan. Men jag tror inte att jag blir av med mitt pass tills imorgon. Hade jag kunnat jobba i fredags så hade jag kanske lyckats, men knappast idag. Ja ja jag ska lägga ut mitt pass, man kan ju alltid hoppas!

Nej nu ska jag börja jobba!


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar