onsdag 25 november 2009

Alltså...

Om det bara kunde sluta regna åtminstone för en dag. Igår när jag kom hem från jobbet var det nästan klart! Jag såg månen för första gången på flera veckor! 

Annars så håller jag på och letar efter en brudklänning! Inte det lättaste om man säger så. Det jag helst vill ha är en klänning med halterneck, mörkgröna alternativt röda detaljer, snörning i ryggen (helst) och gärna ett släp. Och allt detta får gå på max 3000 kronor. Absolut max. Gärna betydligt mindre. Eriks kläder kommer vi att hyra, då kommer vi undan med 1200 för en komplett frack, inklusive skor. En smula billigare. Jag letar så klart efter begagnade klänningar men det är inte så lätt att hitta en klänning med allt som jag vill ha. Jag måste nog kompromissa med något....Halterneck vill jag absolut ha, snörningen i ryggen är förhandlingsbart, färgen vill jag ska finnas där. 

Just det ja, en fördel är också om den finns någonstans nära Borås också! Eftersom vi inte har bil eller körkort så är det inte så lätt för oss att åka och prova en klänning som vi kanske inte ens kan köpa sen. Om det är nån som läser min blogg som har en sådan klänning eller känner någon som har det så får ni gärna säga något!! 

Nej nu ska jag ut i regnet och gå till gymmet. Själv verkar det som eftersom jag inte kan få upp Erik ur sängen. Ja ja vi får väl se!!

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar