onsdag 24 februari 2010

Böcker

I looove! Så mycket böcker som jag får gallra, hålla i, låna hem och läsa och så vidare. Det gillar jag verkligen.

Igår lånade jag hem, som jag trodde, del 1 och 2 av Percy Jackson- serien, men det visade sig vara del 1 och 3!! Den 2 boken fanns inte ens inköpt på Högskolan i Borås. Så irriterande. Jag gillade första boken jättemycket och såg fram emot att läsa del 2 och så hade jag den inte!! Blev så sur...förstörde hela läskvällen för mig. Irriterande.

Vill köpa en läsedagbok och skriva upp alla böcker jag läser. Finns en riktigt snygg sådan på bokus.se. Har hittat en intressant sida som alla som gillar böcker borde besöka: www.bokhora.se

Annars var jag inne på en av "mina" bloggar och läste, och hon hade länkat till en annan tjejs blogg och där var det en läskig bild som jag så klart var tvungen att gå in och kolla på. Så förmodligen kommer jag drömma mardrömmar i natt =0) Här är den bloggen

Borde ta och lägga in lite bilder på all snö som är ute nu. Som bevis på att det kan vara så här mycket snö i Borås. I och för sig så är det väl det överallt just nu. Äää jag har ju tagit bort alla bilder från min dator och jag ooorkar inte gå och hämta bilder från Eriks dator eller från den externa hårddisken. Jag har lagt över alla våra bilder på hans dator eller den externa hårddisken för jag har inte så mycket minne på min dator och det är alltid bra att ha extra kopior på bilderna. När vi gifter oss så ska vi göra många kopior av alla bilder och vi borde nog skaffa ett bankfack och ha en skiva i. Hmm...det kanske kunde vara bra...?

Nej nu ska jag dricka té och läsa Eldmärkt av Joanne Harris. Den är bra hittills i alla fall.

Och ja jag har precis upptäckt att man kan länka text till andra sidor och ja, jag finner det roande =0)

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar