söndag 14 februari 2010

Om man verkligen vill så....

Ha ha ha jag sa ju i lördags att jag skulle på bröllopsmässa i kyrkan....ehehm....det var rätt dag och rätt datum.......men fel månad.....mohahahaha det var lördagen den 13 mars....inte februari!
Ha ha det var ganska roligt faktiskt. Jag var där med en av mina brudtärnor så vi gick och fikade istället. Helt enkelt.

Jag ville nog så gärna att det skulle vara då så jag....projicerade att det var nu och inte om en månad? Kanske. Ja ja anyway. Jag får gå dit igen om en månad =0)

Nu ska jag läsa lite och mysa med min prins innan det är dags för sängen. Är supertrött idag av någon anledning. Var väl för att jag drömde så mycket i natt kanske. Jag drömde att vi var inne på min sötnos jobb och av någon anledning fick vi inte vara där och de jagade oss med truckarna och allt möjligt konstigt hände.

Nej får nog bli lite tidig sänggång idag. Så kan jag läsa alla bra böcker som jag lånar med hem från jobbet. Jag tänkte förresten skriva lite bokrecensioner här sen när jag läst ut dem. Får väl se hur många jag orkar recensera.

Jag ska ringa och bråka med a- kassan och försäkringskassan imorgon. woohooo eller nåt. De har bestämt att jag får a- kassepengar och aktivitetsstöd. Men det blir typ 2300 i akassa....i månaden då alltså....och aktivitetsstödet jag får blir inte så mycket mer kan jag tänka mig.....nej fy ska tänka på något trevligare innan jag lägger mig annars blir jag bara ledsen....

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar