lördag 13 februari 2010

Det var länge sen nu!

Som jag skrev nåt här men veckorna går så fort så fort numera....tyvärr...eftersom jag trivs så bra och inte vill att de ska ta slut. Jag erbjöd mig igår att vara med och hjälpa till vid bokrean som vi ska börja förbereda nästa vecka! Hoppas jag hinner klart med åtminstone ungdomsböckerna! Jag är klar med O nu och ska fortsätta på måndag med P, R osv. S är en stor avdelning så jag hoppas som sagt att jag hinner klart innan det är dags!

I torsdags så fick vi vår första grej till bröllopet! Sen i fredags så kom provinbjudningarna med posten! Tihi de är jättefina men vi har inte riktigt bestämt om det är dem vi ska använda oss av. Vi får se

Idag ska vi på "bröllopsmässa" i Gustaf Adolfs- kyrkan här i stan. Kan vara kul att titta lite och lyssna lite och få lite inspiration! Vi missade ju bröllopsmässan i GBG så det får blir här i stan istället. Sen hörde jag ett rykte om en mässa i Varberg också.....hmm vi får väl se

Nu dusch sen lunch? kanske...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar