torsdag 28 januari 2010

Idag känns det mycket bättre!

Kom upp när Erik gick upp, satte en deg så att vi får färskt nybakt bröd ikväll. Plockade undan, diskade och bäddade. Sen så tog jag itu med att lägga över bilder och filmer från min dator till Eriks dator för att sedan föra över dem till vår externa hårddisk! Planerar att bränna vissa bilder på CD/DVD också för säkerhets skull. Har redan gjort så med bilderna från Santorini. Förresten ska jag lägga över bilderna från Santorini- skivan till externa hårddisken också. Sen är det dags att tömma kameran igen och föra över de bilderna till hårddisken också.
Inte nog med det! Jag ska hinna med att plugga lite också! Och dessutom gå ner till stan och köpa alkohol och till apoteket och ta ut grejer till pumpen tror jag det var? hmmm...ja nåt diabetesgrejs var det åtminstone. Gårdagen blev helt klart bättre när min älskling kom hem också! Han gosade extra mycket med mig när jag behövde det, sen kändes det bättre!

På måndag börjar jag min praktik! Tihi spännande ska det bli! Synd att det inte är ett jobb utan "bara" praktik, men det är helt klart bättre än inget. Och det är definitivt bättre än det mesta eftersom det är på ett bibliotek.

Idag är det bättre väder dessutom, det hjälper ju också upp humöret! dock tror jag det är kallt, för det är 3-4 minus och så blåser det, men det är bara att klä sig i lager på lager så ordnar det sig nog. Nej nu ska jag plugga lite innan jag ska till stan!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar