fredag 8 januari 2010

Arbetslös

i en vecka nu har jag varit det. Men jag har haft saker att göra varje dag ändå, blir väl värre sen när K börjat skolan och jag blir alldeles ensammen! Men man får väl hitta på något att göra.

Idag ska jag:

Städa
Laga mat
Köpa skor
Lämna/Låna böcker
Ringa Arbetsförmedlingen


Hmm undrar om vi inte ska ta ock köpa en fönsterlampa till datorrummet....nu har vi ju fortfarande julbelysning uppe men den försvinner snart. Jag tycker det är lika roligt att ta bort som att ta fram. Känns som att man förbereder för våren när man tar bort julpyntet. Jag misstänker att vi måste städa en gång till efter att vi tagit bort pyntet, annars blir det väl glitter och granbarr överallt.

Nej nu ska jag sätta igång! Frågan är bara om jag ska dammsuga eller laga mat först?

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar