onsdag 27 januari 2010

Tråkväder, tråk- allt

Blää vill inte idag. Jag vill ligga under täcket och läsa och äta choklad!! Det är vad jag vill idag. Det jobbiga är bara att jag måste ta mig ut för att få nån choklad, eftersom vi inte har någon hemma. Känner mig otroligt anti- allt idag. Det kanske blir bättre om jag äter lunch.

Igår var det ett år sedan på dagen som Liten "föddes". Eller vad man ska kalla det. Så igår var jag jätteledsen, det kanske är det som sitter kvar. Känner mig faktiskt smått deprimerad men vet att det blir bättre om jag kommer ut. Vilket inte är så frestande med tanke på vädret....typ snöstorm! Blää. Önskar att man kunde åka bort från allting och få lite sol. Blivit mer och mer sugen på att åka till Thailand. Tråkigt att det är så långt bara.

Nu ska jag nog äta lunch.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar