måndag 20 april 2009

Helgen och veckan

Oj oj vad det var länge sen jag skrev nu igen! Har inte hunnit helt enkelt. Har haft fullt upp med jobb och så lite skola på distans på kvällarna! 

Jag köpte en scrapbook från clas ohlsons och fick hem den idag men jag har faktiskt ingen aning om hur man kan göra...nån som har ett tips? Jag trodde det skulle vara mer som ett album som man kunde sätta in och ta ut sidor men det var det ju inte tyvärr. Det var mer som plastfickor som man kunde stoppa in saker i .....ja ja jag får väl googla runt lite och se om jag hittar några bra tips. 

Jag har lämnat in alla mina arbeten i den första kursen nu och fick högsta betyg på alla! Känns gött för självförtroendet minsann! (inte för att kursen var så där jättesvår men men) Nehepp nu ska jag nog ta en kopp te och läsa lite i min programhanteringsbok. Man lär sig en massa nytt i den. Visst ni tex att USB står för universal serial bus! Anledningen till att det kallas bus är för att den transporterar saker mellan olika platser...logiskt och bra!

Sen var jag hos min diabetessköterska och fick ett intyg för mitt insulin och min pump för resan om en månad och 3 dagar! tihi

På hemvägen tittade jag in hos resia för att kolla hur det ligger till med mopedkörkort eftersom de tydligen kräver det för att hyra moped på Santorini, men det krävs ju inte körkort i Sverige om det inte är en EU- moppe....hum hum. Jag tänkte jag kan ringa till Vägverket och höra med dem.

  

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du får "scrappa" på papper med foton och annat fint som man sätter in och sparar i albumet :) En av mina hobbys! Kram

    SvaraRadera