torsdag 14 maj 2009

Yesman!!

Var jättebra! Men exet vi hyrde från Ica i stan hackade! Jag ska lämna den idag och påpeka det så att de vet åtminstone....

Men som sagt den var jättebra! Gå och se den eller hyr den! Man blir glad av den!! Och det ger en tankeställare...man kanske borde säga ja lite mer än vad man gör för att man inte orkar. Tänk om man skulle ta den där kursen och äntligen lära sig spela tvärflöjt som man tänkt på så länge....jag spelade det ett tag när jag var liten men sen lade jag av och nu på senare år har jag ångrat mig och köpte en tvärflöjt på Tradera, men sen har det inte blivit av att jag lärt mig spela på den. Det var svårare än jag kom ihåg.

Ja det får bli efter vår efterlängtade resa i sådana fall. Nästa lördag lyfter vi!! Å det ska bli sååå skönt att komma iväg. Särskilt efter den här veckan som varit grå och kall och regnig. Hoppas inte sommaren blir så här också utan varm och solig som valborgshelgen var hos oss i Borås. 

Det är en del att fixa inför resan. Passen är så klart färdiga men annars ska vi: 

  1. Växla pengar. 
  2. Köpa resemagsjuketabletter
  3. Köpa öronproppar att ha på planet
  4. Packa så klart!
Hmm var det inte mer än så? Ja det var ju inte så farligt....brukar kännas bättre att göra en lista tycker jag. Lättare att få en överblick. Vad var det jag skulle göra nere på stan innan jag börjar jobba igen? 
  1. Lämna tillbaka Yesman
  2. Lämna tillbaka uppsatser på högskolebiblioteket
  3. Köpa och skicka kort till Sussie som fyller imorgon
  4. Köpa något att äta på jobbet (eftersom jag inte kan vänta till 19.15 med att äta middag)
Ja det var väl det tror jag....

Jag jobbar delat pass idag också, så jag jobbar 7-10 och sedan 14.15-19.15

Men nu är det dags för lunch.....Väntar på att Erik ska komma hem bara....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar