torsdag 7 maj 2009

Bilolycka! Ingen fara...ingen skadad!!

Som tur var så blev ingen skadad!

Vi skulle åka hem från Brämhult och Eriks lillasyster körde oss. När vi skulla svänga av mot Druvefors vid Pinocchio så stannar vi för att det är rödljus, och sen när det slår om så åkte vi och det gjorde en annan kvinna också, men hon körde mot rött och smällde in i våran front...Tur att Erik var snabb och ropade "stanna" för annars hade hon kört in i sidan där både Erik och jag satt. Som tur var så verkade hon som körde på vettig. Hon tog på sig allt ansvar och alla betalningar! Det roliga var att det var en gammal jobbarkompis till Eriks pappa. Stackars lillasyster som precis fått tillbaka bilen efter att ha blivit påbackad. Så himla typiskt!!

Ikväll kommer min bästevän till oss!! Jag hoppas vi får roligt och mysigt hela helgen, men det brukar vi ha när vi umgås. Det ska bli väldigt väldigt roligt att hon kommer och hälsar på hos oss en stund! Och så får jag visa vårt fina hem som blev så bra efter omgörningen. Och det kommer bli ännu bättre när vi har bestämt exakt hur vi ska möblera, men det ör ju sådant som tar en stund och man brukar behöva "bo in" de nya möblerna innan man kan möblera om.

Nej nu ska jag snart jobba igen, (Jobbar delat pass) och sen ska jag åka till stationen och möta upp min vän!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar