måndag 18 maj 2009

Längtar!

Snart snart åker vi! Det ska bara bli sååå himla skönt....

Hmm jag hade något att säga när jag loggade in på bloggen, men det försvann bestämt alldeles.....

Jag är snart klar med vårterminen av min distanskurs, var det det? Nej... 

Vi har en massa att göra denna veckan? Nej inte det heller

Nuu vet jag! 

Jag har gått i frivillig nyhetstorka! Jag blir bara arg och upprörd och ledsen av alla dumma usla kassa nyheter som hela tiden matas fram. Så det enda jag gör på typ gp.se och sådana sajter är att jag läser Nemi, ja jag vet att det inte stoppar dåliga nyheter men jag slipper i alla fall må dåligt för att småbarn våldtas och kidnappas och mördas (inte bara småbarn men tog det värsta exemplet) Så jag har slutat läsa nyheter helt! Får väl se hur länge jag står ut med det....men en stund ska jag väl stå ut och dessutom må bättre av också! 

Nu kommer min man snart hem och vi ska åka till Brämhult och fira lillasyster som fyllde år i lördags men som vi inte hunnit fira! 

Så toodlelo!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar