tisdag 5 maj 2009

O vad jag är glad!


Nu har vi varit på IKEA och fått i ordning och på torsdag kommer min bästevän! Och hon stannar ändå till den 12 maj! Mycket trevligt hoppas jag det blir! 

Jag tänkte att vi inviger vårt kök ordentligt på fredag med en trevlig middag och på lördag tänkte jag att vi kanske kunde grilla om vädret tillåter! 

Mer roligt var att jag hittade en gammal kompis som jag inte sett eller pratat med på säkert 6 år! nej kanske lite mindre....men något sådant i alla fall. Bra med Facebook är det minsann!

Vi hade besök förresten häromdagen av 
ett litet djur! 

Den var så söt! Och den satt inte lång borta heller! Den kom tom ännu lite närmre.

Nej nu ska jag vara duktig och fortsätta med mina PowerPoint övningar lite till innan jag äter lite!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar