tisdag 23 mars 2010

Vill- listor!

Vill göra:

  • Organisera mina stackars försummade bokhyllor
  • Organisera sovrummet. Börjar med det tänkte jag.
  • Skriva om de böcker jag läst. Lätt fixat iofs
Vill vara:
  • Rik (duh)
  • På Santorini
Ska göra:
  • Ringa FK och fråga när jag får pengar
  • Gå till Apoteket och ta ut diabetesgrejer
Tjaa det var väl det tror jag....

Böcker jag läst:

  • Anna D'arc: Otroligt bra bok som berörde mig mycket. Handlar om Oskar som går på högstadiet och blir fruktansvärt mobbad. Han har en reservutväg från det liv han lever genom att han sparat ihop sömntabletter som han ska ta livet av sig med när han inte orkar längre. Sedan kommer en ny kille till klassen som blir kompis med Oskar och plötsligt lägger en av skolans "strultjejer" märke till honom och de blir kompisar. Maktbalansen ändras något. Läsvärd. Skriven av Mårten Sandén.
  • Den femte systern: En svensk skräckroman också skriven av Mårten Sandén. Handlar om Jannike som jag läst jämförts med en tonårig Lisbeth Salander. Hade inslag av fantasy, skräck och även lite historia eftersom de visar tillbakablickar i tiden.
Nu orkar jag inte skriva mer! Nu ska jag titta på True Blood!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar