lördag 27 mars 2010

Dagens middag

Kommer att bli fullkomligt och totalt gudomlig!!! Vi kör italienskt idag och äter sallad med avocado, mozzarella, färska och soltorkade tomater, salami och majs. Till efterrätt blir det semifreddo á la Jamie. Det är alltså glass med hallon, maltesers, maräng och daim.

Till det så blir det vin eller vad man vill! Vi tänkte se film samtidigt. Blir nog 2012 om jag inte lyckas övertyga Erik om att vi ska se New Moon i kväll..... =0) Annars ser vi den i morgon. Den är mer Chickflick än första har jag hört. Eller har Erik hört från en jobbarkompis.

Ja det blir nog bra, nu ska jag läsa lite mer i boken jag köpte i Paris! På Shakespeare & Co! När jag orkar/hinner ska jag berätta om Parisresan, men det är inte nu!


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar