torsdag 29 oktober 2009

Nytt inlägg

Jag kom på varför jag var så snuvig! Allergi så klart!! Borde jag fattat... men det konstiga var att förkylningsnässprayen funkade ju så lång tid som det ska funka, det vill säga 6-7 timmar. Så där satt jag och hade inte en aning om att jag egentligen var allergisk. Jag har haft så förut men då har inte vanlig nässpray funkat. Ja ja nu har jag i alla fall allerginässpray. Lovely!

Jag har börjat läsa på en ny blogg. Den är skriven av en tjej som hade 15 missfall i rad men nu har hon äntligen fått en liten pojke, ochh hon är gravid igen! Snacka om lycka!! Jag kan länka till bloggen sen när jag är hemma, har inte adressen här!

nu så är jag hemma och här är adressen: http://imammasmage.blogg.se/

Jahaja jag lade visst in rubriken som länk till bloggen...ja ja ni får klicka där om ni vill läsa om henne. 

Oää nu har jag träningsvärk från mitt träningspass i morse.... jag glömde stretcha... så kan det gå. Jag ska träna i morgon igen, har hört att det ska vara bra mot träningsvärk.

Lägger in en bild från Puerto de Mogan där vi var förra året. Bara för att det är så grått ute. (ok då nu har det varit sol ett par dagar men men...)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar