torsdag 6 augusti 2009

Vad ska man göra idag då?

Jo först ska jag jobba till 16.30 och sen ska vi åka och fiska i Sandaredssjön med Eriks lillasyster. Det var länge sen vi var och fiskade tillsammans och överhuvudtaget (Inte för att jag åker och fiskar själv alltså, men Erik åker och fiskar med kompisar ibland) 

Annars då? I helgen ska vi fira Eriks morfar som fyller 80 och Eriks storebrors blivande fru som fyller samma dag. Så det blir en intensiv helg 

Och nu är förresten Eriks tjänstledighet inlämnad och klar! Yey! Så nu blir det pluggande i höst och tre terminer till! 

Min cykel är äntligen inlämnad på lagning! Jag bad dem dessutom att sätta dit en korg när de ändå höll på. Min cykel blev ju som bekant islängd i Viskan så växlarna behövde ses över lite eftersom de....hackade? de liksom tog inte...ja jag vet inte hur jag ska förklara det...

Nej nu ska jag åka och jobba!

Toodles

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar