fredag 7 augusti 2009

Det bidde inget fiske!

för lillasyster orkade inte! men men vi mös hemma istället. Idag är jag så trött så jag stupar..nej men nästan!

Intensiv vecka har det varit. Jag blev uppringd av Sportson igår (där jag lämnade in, och för övrigt köpte min cykel) Och han berättade att de var tvungna att byta nån grej på bakhjulet, eller om det var hela bakhjulet. Hur som helst så skulle det äventyret gå på 1800 nånting.. Yey tur man har försäkring på den iaf. För med det andra som behövde bytas och ses över så blev det nog mer än 1800 misstänker jag. 

Annars blev jag uppringd av min diabetessköterska igår och han undrade om jag ville vara testperson för en ny insulinpump! En som mäter blodsockret! Jättehäftigt ju, det känns som en jättestor möjlighet! Nu ska jag bara fixa ledighet från jobbet den dagen men det bör nog inte bli så svårt. Det går säkert att ordna, sa min coach, för det är ju ett litet speciellt fall. Det är ju inte som att jag ska vara ledig för att festa direkt.

Det blev ingen jordgubbsmojito idag Men det blev däremot tre nya filmer från Videosmisk nej jag menar Videomix, naj jag menar Hemmakväll...he he 

Det blev Bläckhjärta (oioioi min älsklingsfavoritbok), Underworld Rise of the Lycans och Watchmen. Vi har ikväll tittat på Underworld, den var bra. Det är den tredje filmen i Underworld- serien. 

Imorgon ska vi till Sjöbo för att fira Eriks morfar som fyller 80. Dock blir det bara svärföräldrarna, syster och jag och Erik för storebror med familj kommer inte eftersom han fått en variant av körtelfeber! läskigt. Tur dock att det inte var svininfluensa!

Skickar krya-på-dig tankar till Karlstad!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar