onsdag 26 augusti 2009

Seeegt internet

Det är jobbigt att ha ett internet som funkar men som är långsammare än på den gamla goda tiden med modem...Hoppas det blir bättre när vi inte har Viasat via bredbandet. Men det blir inte förrän i november så...

Jag var och färgade håret igår. Till lite mer blont. Det var ett tag sen så jag hade en tråkig utväxt att ta hand om. Jag gjorde det inte själv utan lät en snäll frisör ta hand om det. Det blev lite dyrt men det var det helt klart värt. Jag känner mig lite anti idag med, även om det är bättre än förra gången jag skrev. Jag hinner inte träffa min sambo nästan alls denna veckan. I måndags jobbade jag kväll, igår träffades vi iofs nästan hela kvällen men han jobbade över så han var inte hemma förrän halv åtta. I dag jobbar jag kväll och på torsdag är jag iofs ledig. Och på fredag ska han ut med sina kompisar för att ha avskedsfest från jobbet. Och jag jobbar i helgen så jag kan inte/orkar inte följa med....

Åh vad jag önskar att jag vore där! Det var så vackert på Santorini och här är det helt grått! Så tråkigt !!

                                         

1 kommentar:

  1. Åh Santorini är verkligen ett ställe jag skulle vilja besöka, verkar så vackert!

    Boråsbloggarna

    SvaraRadera