tisdag 22 september 2009

Så trött...

Fast jag bara jobbat 4 timmar idag! jösses vad jag inte ser fram emot nästa vecka när jag jobbar en massa 8 timmars pass. Fattar inte varför det är så ojämnt med tider. Jag ska ha 31.25 timmar/vecka och ibland så är det mindre med 3 eller 4 timmars pass och en del veckor med bara 8- eller 8.5 timmars pass. Skumt

Efter jobbet lekte jag med Katja och Ronja och var på biblioteket och sen på Ebbas och sen hem samtidigt som min man. Det är trevligt nu när han pluggar för då hinner jag träffa honom lite mer oftast i alla fall. Ebbas är förresten Tant Grön....Det började med att Katja och jag kallade det Ebba Grön och sen blev det helt enkelt Ebbas..... Det är jättejobbigt om man ska möta nån annan där och säger "då ses vi på Ebbas...nej jag menar Tant Grön" tihi

Nej nu ska jag dricka te och vila lite


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar