onsdag 10 juni 2009

Jobba jobba jobba

Jag har jobbat ganska hysteriskt mycket på senaste tiden och har varken haft lust eller ork att uppdatera bloggen! men bilder kommer så snaart jag orkar uppdatera! 

Annars så ska ja leka med Katja och Ronja idag och sen ska Kristian hämta Ronja och så ska Katja och jag få lite egentid! Så vi ska äta middag nånstans! Trevligt trevligt

I helgen händer inte så mycket...jobbar på fredag kväll och Erik kanske ska iväg på inflyttningsfest och sen så är vi lediga i helgen. 

Nästa vecka fyller jag år! 26 år blir jag då...herregud vad gammalt! Åldersnojan smyger sig på...men iofs 27 känns på nåt sätt som mycket äldre av någon anledning. Den stora nackdelen att bli 26 är att SJ tar ut vuxenpris. Men med tanke på vad det kostar ändå så blir det inte sååå mycket dyrare. Men jag tycker att de borde tänka på att sänka sina priser. Tåg är ju faktiskt mer miljövänligt att åka än bil men med tanke på vad det kostar så kanske många väljer bil istället för tåg! Och det är ju faktiskt väldigt dumt.

Nu ska jag iväg och handla så vi klarar oss till söndag åtminstone så ska vi väl kanske upp till Brämhult och då brukar vi kunna handla lite mer eftersom vi blir skjutsade då. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar